Ses Salines presenta la XVI Fira d'Oportunitats 2024
- La Fira romandrà oberta de 10 a 20 hores.
- Miquel Rigo, Regidora de Comerç: ‘Presentam una altra edició de la Fira d’Oportunitats convençuts que seguim ajudant al petit comerç del nostre municipi’.
La Colònia de Sant Jordi i concretament l’Avinguda Primavera, acollirà aquest dissabte, de 10 a 20 hores, la XVI Edició de la Fira d’Oportunitats que es celebra cada mes d’octubre al nucli coster.
La Fira té com a objectiu donar una oportunitat més als comerços locals a vendre l’estoc que els queda de la temporada.
A més, segons paraules de Miquel Rigo, ‘Aquest és un esdeveniment més que ajuda a l’Avinguda Primavera a ser més viva quemai’.
L’obertura de les paradetes serà a les 10 hores i al programa d’actes podem destacar el següent:
11 a 14 h - Paratge lúdic.
17 a 19 h - El Circ del Reciclatge
19 a 20 h - Xaranta ‘1 Roda’.
Des de l’Ajuntament de Ses Salines i la Junta de Districte de la Colònia de Sant Jordi s’anima a visitar una vegada més la Colònia de Sant Jordi, aquest dissabte a partir de les 10.