LA COLÒNIA DE SANT JORDI PRESENTA EL PROGRAMA DE SANT JORDI 2026 AMB ACTIVITATS CULTURALS, ESPORTIVES I POPULARS

24-March-2026

La Junta de Districte de la Colònia de Sant Jordi, amb el seu President Colau Escalas, el Batle de Ses Salines, Guillem Mas i tots els vocals de la Junta de Districte, ha presentat avui el programa d’actes de Sant Jordi 2026, una proposta àmplia i variada que, del 20 de març al 25 d’abril, omplirà la Colònia de Sant Jordi d’activitats culturals, esportives i festives per a tots els públics. 

El programa combina tradició, cultura, esport i activitats familiars, consolidant Sant Jordi com una de les celebracions més destacades del calendari local i un punt de trobada per a veïns i visitants.

Entre les activitats previstes destaquen el Concurs de Poesia amb lloms de llibre, representacions teatrals, exposicions, activitats infantils, propostes esportives com el Trofeu de ciclisme Sant Jordi o curses populars, així com actes tradicionals com la missa i la picada popular.

 La jornada central de Sant Jordi, el 23 d’abril, concentrarà una gran part dels actes, amb tallers, contacontes, intercanvi de llibres, exhibicions d’activitats, bingo solidari i el tradicional correfoc infantil, convertint la Plaça Pou d’en Verdera en l’epicentre de la celebració.

El programa també inclou activitats destacades com la fira outlet, excursions, música en directe, activitats per a joves i famílies, i actes solidaris, configurant una oferta pensada per arribar a tots els perfils i edats. El batle de Ses Salines, Guillem Mas, ha destacat que “Sant Jordi és una de les celebracions més estimades de la Colònia, i aquest programa reflecteix el que som: un poble que participa en la vida de poble i amb ganes de viure moments junts”.

El president de la Junta de Districte, Colau Escales, també ha volgut posar en valor la implicació de les entitats i col·lectius locals: “Aquest programa no seria possible sense la feina conjunta d’associacions, centres educatius i col·laboradors, així com també de tots els vocals de la Junta de Districte que fan molta feina de cap a cap d’any’.